måndag 14 januari 2008

Snart ar eran vantan over

Det sags att jag flyger hem imorgon. Hade garna vantat en manad eller tre med det..

Men nu ar det som det ar och jag har stora forvantningar infor min hemkomst.

Valkomstceremonier, overraskningsfester, kramar, tarar och glada tillrop ar val inte for mycket begart?
Och en fylld kyl.
Stadad lagenhet?
Men allra, allra helst skulle jag vilja ha.... 30 plusgrader.
--
Naval, om intresse finns landar jag pa kastrup kring tre pa onsdag eftermiddag.
Syns dar och da!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Fab-G!!!
Jo nu är det sannerligen inte långt borta!! Har en liten fråga. Om du kommer till kastrup kl 15, när är du hemma på ett ungefär? 1730? Vad tror du?
Fab-gänget

Anonym sa...

Hej grannen!
Det finns mat hos mig om du är sugen imorn. :) Men det verkar som om jag får slåss med fab-gänget om din uppmärksamhet. Blir nog svårt. :D Men du vet var jag bor.
Kram/ Grannen