tisdag 23 oktober 2007

Mor & far, vill ni ta med Anders Kraft hit?

Har under de senaste dagarna funderat över saker jag saknar hemifrån. Nej, jag längtar verkligen inte hem. Däremot kommer ju mor och far hit snart. Jag hade tänkt mig en lång lista, men kommer inte på så mycket alls.

Bland det jag saknar mest återfinns Nyhetsmorgon. Det är inte bara tv4:s enda kvalitetsprogram utan även en institution i mina morgonrutiner. Att vakna upp med Lasse Bengtsson eller Anders Kraft. Det är grejer det.

Dom två sista meningarna fick mig att låta väldigt ensam.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan vara din Anders Kraft varje morgon. I'm all yours baby.

Anonym sa...

M-m, Anders Kraft är min favvo med !
Nu kommer vi snart och "förgyller" din morgon ! Ska leta hotell idag ! Kra-a-m !!

Anonym sa...

Och....självklart packar vi med Anders Kraft !!

Filip sa...

Tycker Steffo är underskattad!