tisdag 11 december 2007

Avvecklingen har börjat

Hoho. Sunes jul hittades just på Youtube. Sunes jul är kvalitets-TV, rakt igenom.

Sunes jul, glögg och pepparkakor. Sen infann sig nästan, nästan, lite julstämning. Detta trots dagens fina väder som går att jämföra med en fin svensk sommardag.

Det är sånt man måste lyfta fram när hemtenta-demonerna härskar.
--
Idag påbörjades avvecklingen utav boendet. Var på posten och skickade iväg en låda med prylar. Innan dess gick jag till soptunnan och slängde ungefär lika många kilon.

Nu är det nästan bara jag, min dator och några kalsonger kvar här på rummet. Tillsammans ska vi klara av hemtentorna som är kvar.

Sedan är det vi och ryggsäcken som åker till Hanoi. Så det så.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Gustav kommer snart hem! Är det så att man är välkommen till Malmö i januari/februari då? =)

Anonym sa...

Ja men det är väl klart. Min casa är din casa. Dock ej den 23 februari. Då ska jag till Kobenhavn. Så det så.