onsdag 5 december 2007

Nöjd iPod ägare

Snart får jag ändra rubrik på bloggen. Nästa lördag är det so long, Hong Kong.

Men innan dess.. 3 exams, 2 final paper och en presentation. För att klara av denna press och stress köpte jag idag en iPod. Den kommer att göra mig till en glad och motiverad student.




Dessutom kommer tåg, buss och flygresor framöver kännas något kortare med denna pryl. Allra bäst: den var löjligt billig.

Med detta sagt så förstår väl alla att jag verkligen behöver denna iPod? Bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tiffany sa: klart du behöver en iPod käre påg !! Allt för att underlätta er kommande resa till Vietnam ! Plugga på !

Filip sa...

tycker detta tyder på dålig planering??!!

Kajsa sa...

Hej Tomten!
I år har jag varit ett snällt barn. I julklapp vill jag ha en iPod, en iBook, en systemkamera och att min vän kommer hem. Jag sa väl att jag hade varit snäll i år? ;)

Plugga inte ihjäl dig där borta! :D

Anonym sa...

jag tror herr Larsson längtar efter vännen Gustav, då kan man låta lite avundsjuk........det är förlåtligt!

Filip sa...

tycker också att de är fegt att skriva anonyma kommentarer! själv tar jag jullov idag! =)