onsdag 26 december 2007

Bye bye, Nha Trang

Pa vag igen. Mot Saigon denna gangen. Bussen gar nar som. Det blir bara dagsbesok i Saigon. Sen lamnar vi Vietnam for Thailand. Jag tror det blir bra.

Nha Trang har ocksa varit bra. Mycket bra. Dock lite for mycket turister, men det var mest ovant till en borjan.
Svart att klaga nar vi har hangt pa den kombinerade beach clubben och olbryggeriet louisane.. anvant dera svara solstolar, druckit kall god och hemmabrygd ol och provat deras musslor.
Inte riktigt backpacker-liv kanske. Men det funkar...
--
Jag fick aven glada nyheter forut. Mobilen aterfanns namligen imorse. Aningen mirakulost lag den plotsligt pa min sang nar jag holl pa att packa. Helt klart markligt da jag ringde mig sjalv nar mobilen blev "stulen" och en Vietnames svarade. Men men.. Mobilen ar tillbaka. Den funkar dock inte an. Fortfarande last.
--
Nu, mot Saigon!

Inga kommentarer: