söndag 23 september 2007

Bloggen ger er: tråkiga, men informativa bilder

Vill ni se hur jag bor? Klart ni vill!


Den finaste sängen är givetvis min.














Och det minst stökiga skrivbordet tillhör mig..














En ganska dålig bild. Men i det närmsta huset bor jag. I-House, block 1. Lite längre bort syns I-House, block 2 där Lunus är inkvarterad.















Avslutningsvis kommer det några bilder från lördagens besök i Schenzen.

















Klockor inhandlades, som sig bör. Vilken tillhör undertecknad? Den som gissar rätt vinner gårdagens kap, nämligen en iPod Nano för 150 pix.

10 kommentarer:

Mr P sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mr P sa...

Den längst till vänster är ju din Gutta! Det är ju solklart!!!

Kajsa sa...

Jag tippar på den högra... hmm... =)

Kajsa sa...

För övrtigt verkar du bo väldigt myyysigt. Och jag tror att du bäddat sängen och städat skrivbordet bara för att du skulle ta kort. Så det så! Hihi...

Anonym sa...

jag vet. men jag vill inte ha en I-pod nano för det...för övrigt är jag så trött i benen att jag inte ens kan ta mig till sängen. jag skyller allt på dig.

Anonym sa...

trevligt att se den inramade korten av nära o kära...!!!!!
Tyckte först det var enkelt att gissa på kolckan...men,....sen blev jag så osäker....den nedersta till vänster...eller.....

Kajsa sa...

Tycker det är fusk att rösta på någon som någon annan redan rästat på. Då kan man ju inte vinna! ;)

Anonym sa...

det kan man ju, Gurra får dra en vinnare då ........

Filip sa...

Gustavs armar är inte jättebehårade samt så kännetecknades hans armar förr av att inte ha några handleder att tala om.. hand direkt på arm... men tydligen är de inte så längre.. gissar på den översta!

Filip sa...

översta till höger alltså