tisdag 18 september 2007

Gratulera mig, stipendiat som jag är

Glömde berätta för er att jag gått och blivit stipendiat idag.

Sports Department betalar givetvis min hyra, eftersom jag är en sådan framstående student.
Ganska sött, om jag får säga det själv.

På onsdag är det möte med 'the chairman', så då vet jag mer.

Vinet och maten jag pratade om i förra inlägget var ett litet firande av detta stipendie.

Lunus (sports department kallar honom det) hugger in på nudlarna.


Varför är Smalin så glad? Smuttat på nattvarden? Nope. Jag har fått stipendie? Yes.


Finskan Minna, Schweizaren Alex, Tysken Martin och en göteborgare.


Jag, Malin, Rasmus & Jessica i soffa på balkong.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis !!!!!! En del är ju födda med tur.......kram, Tiffany

Kajsa sa...

Wiiee... congrats, man! =D

Kajsa sa...

Du din dryga gås! Vad har Beijing att erbjuda i jämförelse med bynn? Same shit different name! Hehe...

Anonym sa...

hm, jag tycker du sitter lite väl nära min fru!

Anonym sa...

Grattis grattis!!!
fan va kul!
jag o din far pratar om dej i bland så vi inte glömmer dej:)
hej hej