tisdag 18 september 2007

Sysselsättning under en inte så intressant match

Här sitter jag och är vaken. Webbradion bjuder på det fina toppmötet MFF-ÖSK. Effektiv som jag är tänkte jag blogga lite under tiden. Jag vet att ni längtar.

Nu blev det mål för ÖSK. FANtastiskt. Nej, offside. Tur för er, annars hade jag stängt ner.

Idag har det varit föreläsning, plugg i biblioteket och föreläsning igen. Kvällen har spenderats på balkongen med take away och vin. Inte alls dumt.
--
Imorgon är jag ledig. Men det blir studier under dagen och fotbollsträning med personal-laget(!) på kvällen. Jag har fortfarande inte fått byta college. Fantastiskt.

Kommentatorn berättar om ett mörkt Stadion, vackert belyst med de klassiska strålkastarna.
Malmö Malmö Malmö MFF Malmöööööööö himmelsblååååått ekar i mina hörlurar. Längesen radio var vackrare.
--
Har ni inte hittat till Virtanens nya blogg så bör ni göra eran google-sökning. Konstigare (och roligare) saker har jag inte läst på länge. Fylle/bakfyllebloggandet i helgen var hysteriskt.
--
Just det, min bror har flytt till Boden av alla ställen. Och även han bloggar. Och på tala om bloggar och länkar: Linus skriver ju härifrån HK as well. Dessutom snor han mina bilder och lägger upp dem på nätet.
--
Till sist vill jag bjuda er på...

En riktigt ful fisk! Hittad på en marknad i en fiskeby. Jag undrar fortfarande om det verkligen är någon som köper denna fisk. Och när eller om fisken sedan är köpt, äter denna någon upp den? Hur tillagas den? Taggarna inte så goda, månne?

Allra, allra sist. För er som inte fattat (kanske mor&far): ni kan klicka på alla bilder så blir dom jättejättestora.


2 kommentarer:

Anonym sa...

det var det fräckaste, vi FATTAR faktiskt att med klick blir bilden stor !!!! så de´så !! Hälsar din gamla mor

Anonym sa...

haha...den kommentaren om att klicka på bilden får väl ta o bli till mig istället då Gustav...för klok som jag är had ejag inte fattat det. BRA att du lärd emig nått nytt:)