söndag 16 september 2007

Ta er tid och skriv en rad eller hundra

Jag har en ny, ganska häftig, e-postadress.

gustav@cuhk.edu.hk

Hur är det med ER? Vad gör NI? Vad händer där himma? Jag vill ju veta.

Om ni föredrar att skriva med penna på ett gulligt och parfymerat brevpapper, eller kanske vill skicka iväg ett paket så kan ni prova på:

Gustav Ek
c/o International Asian Studies Programme
Office of Academic Links
Lady Ho Tung Hall
The Chinese University of Hong Kong
Shatin, N.T.
Hong Kong SAR

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Haha... det var ingen liten adress det där inte! ;)

Eken sa...

Bah, jag har minsann också en jättehäftig adress...sådeså

Förövrigt borde du väl börja hålla på Peking nu när du är kines? :-P

Anonym sa...

Gustav..kom hem nu...

Anonym sa...

jag skulle gärna se lite mer bilder.. verkar ganska fint där borta.
här hemma funderar mic på va hon ska dra för smart karrriärval.. går sådär. men det kommer.
men det är bra annars eller?! det är kul?
jag blir ganska avundsjuk på dig. men hoppas att du har det bra. kram

Gustav sa...

Kajsa: Nej.

eken: Peking? vadå, vadå vadå?

sara: nej, jag kommer hem i januari. Håll ut!!!

mic: det kommer fler bilder..lugna sig. Det är fint här borta! What about the karriär, vad funderar du på?? I övrigt har jag det bra och det är svinkul här borta!