torsdag 20 september 2007

Köttbullar kan jag klara mig utan, men sportnytt?!

Lunus sms:ar 09.43 - Shit vaknade nu, 10.10 e jag redo!

I jakten efter att ha något att slå ihjäl alla extraminuter med denna morgon tänkte jag kolla på Sportnytt. Surfade in på svt.se/sport och läste: "sport när Du vill". Tjenare.

Av juridiska skäl får den efterfrågade videofilen inte visas utanför Sverige. Om du befinner dig utanför detta område eller om vi inte kan bekräfta att du befinner dig innanför området så kan vi tyvärr inte visa videofilen.

Jag antar att det är någon tv-rättighetsgrej. Jag hatar tv-rättigheter. Det borde ni också göra, för om det inte vore för tv-rättigheterna hade ni sluppit detta nonsensinlägg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lätt att säga "köttbullar klarar jag mig utan...", du har ju IKEA inpå knuten.......nyttigt att se att överallt är detinte lika smidigt som i Svedala........kram Tiffany